2015. január 24., szombat

1 rész

Sziasztok! Sajnos visszajelzést nem kaptam eddig, de fel nem adom. Hoztam egy részt, hogy ha valaki mégis érdeklődik, legyen mit olvasnia. Ebben már talán van némi izgalom is. Remélem tetszeni fog és néhányan hagytok kommentet is. Jó olvasást! xx







Hogy én mennyire utálom a délelőttös műszakot! Tulajdonképpen, a munkámat is utálom és ha már itt járunk, az egész életemet ki nem állhatom. Betépett szexen és gürcölésen kívül nem áll semmi másból. A meló még el is megy, ha esti műszakban vagyok. Olyankor van alkalmam felszedni egy csinos lányt, vagy fiút, akik majd egy éjszaka erejéig melegen tartják az ágyam. De délelőtt? Csak az életunt, idegesítő, vén alkoholisták.
Ez a nap más volt. A raktárból jöttem ki, mikor megláttam Őt. Egy szikár, izmos testet, háttal ülve a pultnak. Kedvemre valónak tűnt, szívesen megmutattam volna neki a férfi mosdót.
- Hé, Lou! Keverj még egyet nekem!- kiáltott oda Earl, már kaptam is fel a poharat, mire a srác felém fordult. Ahogy belenéztem a tündöklő zöld szempárba, kiesett a kezemből a pohár. Halkan szitkozódtam.
- Lou?- meglepetten kérdezte, miközben a pult alá bukva szedegettem a szilánkokat.
- Tomlinson, baszd meg! Mi lesz azzal a piával?- szólt oda nekem Earl.
- Earl, várj már egyetlen kibaszott pillanatot!- emeltem meg a hangom. Feltakarítottam a rendetlenséget, majd bekevertem Earl italát és kivittem neki. Valami olyasmiről magyarázott nekem, hogy igazam van, egy nyugdíjas ráér várni, mire sokadjára felvilágosítottam, hogy nem nyugdíjas, hanem középkorú és munkanélküli. Természetesen hadakozni kezdett velem, hogy ő bizony nyugdíjas, csak senki nem fizet neki. Említettem már, hogy utálom a délelőtti műszakot?

Nem kerülgethettem sokáig Harry-t, ki kellett szolgálnom. Végig nosztalgikus pillantásokkal jutalmazott. Elmesélte, hogy a főnöke küldte egy fontos ügyben és talán nyitnak itt egy szalont, amit ő fog vezetni. Csoda, hogy meghallottam, amit mond. Végig formás ajkait bámultam. Sokat változott. Szédítően magas lett, izmos, tele tetoválásokkal, göndör haja hosszabb, ujjait fémgyűrűk ölelik. De a szemei és az ajkai ugyanazok. Nem tudtam nem elképzelni, ahogy azok a telt ajkak és hosszú, kecses ujjak engem hajszolnak orgazmusba. Ennek köszönhetően pedig szűk farmerem kellemetlenül feszült rá az ölemre.
- Este is dolgozol?- kérdése rántott ki az erotikus gondolatok közül.
- Nem, este nem dolgozom. Miért?- érdeklődtem nemtörődöm módon. Remélem bevette.
- Arra gondoltam, bulizhatnánk egyet, a régi szép idők tiszteletére.- villantott édes, szégyenlős mosolyt. Vonakodva, de beleegyeztem és mindent megbeszéltünk, amit még kellett, mielőtt távozott volna. Ma este szét kell szaggatnom rajta a bokszerét, különben megőrülök!

Leszállt az éj, a város pedig feléledt. Mindenhol fiatalokat láttam, miközben a bár felé közeledtem. Alig vártam, hogy megpillantsam a vágyott fürtös fejet. Sokadjára pillantottam az órámra, mikor jelenlétet éreztem a hátam mögött.
- Keresel valakit?- súgta fülembe mély, rekedtem hangján. A pubertás folyamat vége csodákat tett vele. Még izgatóbb, mint eddig valaha.
Válaszomat meg sem várva biccentett az ajtó felé. Bent a kabátunkat a pult mögé rakattuk, majd le is ültünk, hogy némi alkoholt tápláljunk magunkba. Mikor már vidámra ittuk magunkat, fennhangon meséltem a munkatársamnak, Harry micsoda remek fickó és mennyire hiányoltam őt az életemből. Egyszer csak az említett felpattant, gyorsabban, mint felfoghattam volna az alkoholmámoron keresztül.
- Gyere, táncoljunk!- hajolt közel hozzám. Szerencsére vissza tudtam fogni részeg agyamat, és nem használtam ki a közelségét arra, hogy megcsókoljam. Elfogadtam a felém nyújtott kezét és a tömeg közepébe követtem. Ott elkapta a csípőmet egy részeges vigyor mellett, majd maga felé édesgetett. Mellkasunk egymásnak préselődött. Egyik keze felcsúszott a hátamon keresztül a hajamig. Belemarkolt hosszú tincseimbe, hátrahúzva a fejem. Úgy nézett rám, akár egy ragadozó, aki pillanatokon belül felfal, közben csípőjét ütemre kezdte ringatni. Nem volt megállj, kezeim keményen formás fenekébe markoltak, mire ő a nyakamba nyögött. Magam felé húztam, ágyékaink egymásnak feszültek. Ekkor pedig csoda történt! Hatalmas kezei közé kapta arcomat, hideg fém gyűri bizsergették a bőrömet, ajkai pedig tökéletesen simultak az enyéimhez. Először fel kellett eszmélnem, majd amint visszacsókoltam, vad, tüzes csókcsatává nőtte ki magát a kezdetleges, bátortalan próbálkozás. Miután lihegve elváltunk egymástól, megfordított, ágyékát fenekemnek szorította és táncolni kezdtünk. Kimelegedve, félig józanon estünk rá a pultra, hogy kérjünk még jó néhány italt. Ez lehetett az a végzetes lépés, ami miatt olyanná vált az emlékezetem, mint egy molyrágta pamutrongy. Vannak pillanatképek arról, hogy a tánctéren, nadrágon keresztül szorítja a farkamat, a férfimosdóban faljuk egymást, majd egy taxiban suttogunk egymásnak mocskos dolgokat, végül az ágyamban találjuk magunkat, Harry szinte vinnyogva könyörög többért, ahogy belé nyomulok.

Sokadjára is lepörgetem magamban a tegnap estét, de a foltokat nem tudom kitölteni. Harry édesen felhúzza az orrát, majd pislogva kinyitja smaragd szemeit. Felnéz rám és halványan elmosolyodik.
- Lefeküdtünk, ugye?- érdeklődik semleges hanggal, de arcán ott bujkál a huncutság.
- Le bizony. És azt hiszem, élvezted is. Legalábbis abból, ahogy önkívületben hörögtél, hogy keményebben, erre tudtam következtetni.- vigyorgok rá. Nem illetődik meg, csak bazsalyog, ezért tovább utánozom őt. A tegnap este kiadott hangjait, a mocskos szavait.
- Ó, fogd be!- nevet fel, majd hosszan megcsókol. Pillanatok alatt maga alá gyűr, majd a matrachoz szegezi testem. Kora reggeli menetre invitál, majd a fiókomba túr, gumit keresve, de valami egészen mást húz elő. Egy kis csomag fű. Bassza meg, bassza meg, bassza meg!

4 megjegyzés:

  1. Szia drága ♥!

    Megkértél, hogy nézzek be, én pedig izgatottan olvastam végig az eddig feltett részeket :)

    Meg kell, hogy mondjam: a rajongóddá tettél ♥! Tetszett, hogy a Prológust két szemszögből is elolvashattam :) Ötletes és nagyon egyedi :DD Az első rész egyszerre volt vicces, romantikus és erotikus *---------* Jómagam is szeretem keverni ezt a hármat, szóval nekem bejött :DD

    Kíváncsian várom, mit hozol még ki ebből és ha nem gond, kitennélek a Cserék közé... Illetve... Kaptál egy új olvasót is ♥!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uram. Atyám!
      Komolyan, el sem hiszem, hogy tetszett! A cserét pedig köszönöm! Nagyon hálás vagyok a kedves szavakért, sokat jelentenek, de hiszen ezt Te is tudod! Remélem ez a lelkesedés végigkísér az egész sztorin! <3 xx

      Törlés
  2. Szia!
    Nekem nagyon tetszik *----*
    Nézz be, ha gondolod, rendelhetsz egy fejlécet, még ma estére kész lenne :) http://lanawillhelpyou.blogspot.hu/2015/01/fejlec-rendeles.html
    xx Lana

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Hát asdjgdkgi nem tudom kifejezni mennyire tetszett .
    Imádom ha egy sztoriban sok erotika van (ne nézz hülyének).
    Megfogtál nagyon a blogoddal .
    Siess a következővel ! ;)
    (Plusz egy olvasóval gazdagodtál remélem nem bánod :) )

    VálaszTörlés