2015. január 23., péntek

Prologue- Louis

Heló mindenkinek! Engedjétek meg, hogy bemutatkozzak. A nevem Louis Tomlinson, 23 vagyok és aktív drogos. Sokan kérdezik, miért teszem tönkre a testemet és az életemet különböző szerekkel, de sosem méltattam válaszra a kérdéseket, nektek viszont elárulom. Az álmaim, az életem egy szempillantás alatt törtek ezer darabra. Alapjáraton nem volt könnyű sorsom. Az apám egy valóságos seggfej, aki felkoppintotta anyámat, majd mikor forrósodott a talaj, továbbállt. Az anyám egy csupa szív nő, de örök álmodozó szerelmes. Ez lehet az oka, hogy négy lánytestvérrel nőttem fel. Ez a szám mára növekedett, ugyanis született egy ikerpárunk is, egy kislány és egy kisfiú. Félreértés ne essék, imádom a testvéreimet, de ennyi gyerek között nehéz érvényesülni. Csak az énekhangom és a focitudásom emelt ki közülük. Az előbbi pedig alapjaiban zúzta össze az életemet. Mikor már eléggé felkészültnek éreztem magam, jelentkeztem az X-Factorba. Egymagamban nem voltam elég jó, így hát fiúbandába rendeztek négy másik sráccal. Kaptunk egy hetet, hogy megismerjük egymást, majd színt kellett vallanunk a tehetségünkről. Minden sínen volt. A srácok jó fejek voltak, nagyon hamar szoros barátságok szövődtek köztünk. Sokáig megállíthatatlannak tűntünk, majd a szekerünk megállt. Igazából a helyesebb kifejezés az, hogy elnyelte a föld. Nem lett belőlünk senki, és szépen lassan megfeledkeztünk egymásról. Néha napján még becsúszik egy-egy telefon, vagy üzenet, de közel két éve nem volt együtt a csapat, a többiek hazaköltöztek, én Londonban maradtam, így pedig többé már semmi sem ugyanolyan. És csak, hogy ennek a csodás szarkupacnak, amit az életemnek hívok, a tetejére tehessem a koronát, idő közben rá kellett jönnöm, hogy nem kifejezetten a lányok vonzanak, vagy nem csak a lányok. Aki miatt erre pedig rá kellett döbbennem, az nem más volt, mint egykori bandatársam és legjobb barátom, Harry Styles. Ő viszont, ahogy én érzékelni tudtam, annyira biztosan hetero, mint hogy én most itt vagyok. Én ennek a kiábrándító ténynek tudatában is képes voltam belé szeretni. Érdekel, hogy mit reagált? Elmondjam? Hát megteszem. Semmit. Ugyanis fogalma sincs az egészről. Arról, hogy vonzanak a férfiak és hogy pont ő az a férfi, aki elemi szinten vonz magához. És ha mégis tudná, sem tudna vele mit kezdeni. Ő jelenleg feltörekvő tetoválóművész. Én meg egy lecsúszóban lévő drogos, aki egy bárban való igázással keresi meg a kenyérre -és kábszerrevalót-. Így telnek hát Louis Tomlinson, a majdnem világhírűvé vált énekes mindennapjai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése